وکیوم فرمینگ | وکیوم فرمینگ یاس | شرکت وکیوم فرمینگ|09124608122

کاربرد وکیوم فرمینگ در بسته بندی محصولات (بسته بندی وکیوم فرمینگ)

وکیوم فرمینگ را میتوان بر روی انواع ترموپلاستیک انجام داد. اما معمولاً موادی که در این فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند، به شرح زیر می‌باشند:پلی کربنات (PC)، یک پلیمر پلاستیکی است که برای ساخت بسیاری از قطعات ماشین استفاده می‌شود. PCها برای این کار بسیار مناسب هستند؛ چرا که بسیار نشکن و مقاوم هستند و
کاربرد وکیوم فرمینگ در بسته بندی محصولات (بسته بندی وکیوم فرمینگ)
وکیوم فرمینگ یاس

آنچه در این مقاله میخوانیم

وکیوم فرمینگ را میتوان بر روی انواع ترموپلاستیک انجام داد. اما معمولاً موادی که در این فرآیند مورد استفاده قرار می‌گیرند، به شرح زیر می‌باشند:

پلی کربنات (PC)، یک پلیمر پلاستیکی است که برای ساخت بسیاری از قطعات ماشین استفاده می‌شود. PCها برای این کار بسیار مناسب هستند؛ چرا که بسیار نشکن و مقاوم هستند و وزن پایینی دارند. برای همین نصب و جابجایی آنها در دستگاه آسان است. پلی کربنات در نورگیرها، تزئینات هواپیما، پخش کننده‌های نور و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • پلی استایرن (PS)

پلی استایرن (PS)، همه کاره‌ترین ترموپلاستیک موجود در بسیاری از فرمولاسیون‌ها است. این مواد از خواص الکتریکی خوب، هزینه کم، تطبیق پذیری و پردازش آسان برخوردار هستند و با فرآیند وکیوم فرمینگ قابل شکل دهی می‌باشند. از پلی استایرن برای بسته بندی مواد غذایی، تولید لیوان و بشقاب یکبار مصرف به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود.

  • پلی پروپیلن (PP)

پلی پروپیلن (PP) نیز یکی از پلیمرهای پلاستیک است. این ماده در فرآیند وکیوم فرمینگ برای تولید صنایع دستی و یا ایجاد ماکت استفاده می‌شود. پلی پروپیلن‌ها انعطاف ناپذیر هستند و مقاومت شیمیایی بالایی دارند. همچنین از نظر ظاهری کریستالی و نیمه شفاف می‌باشند.

  • پلی وینیل کلراید (PVC)

پلی وینیل کلراید (PVC)، به آسانی در دسترس است و در مقادیر زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده در مقایسه با سایر پلیمرهای پلاستیکی، از استحکام کششی عالی، سختی و چگالی بالا برخوردار است و بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. علاوه بر این، با محیط زیست سازگاری دارد. پلی وینیل کلراید عمدتا برای اهداف تجاری مانند چاپ دیجیتال و صفحه نمایش، لمینیت، حروف وینیل و غیره استفاده می‌شود.

پلی اتیلن (PE)، یک ورق پلاستیکی ساخته شده از نفت است و در برابر آب و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می‌باشد. این ماده در محیط‌های برودتی بسیار پایدار است و ضریب مقاومت پایین و چکش خواری بالایی دارد. همچنین پلی اتیلن از هزینه کمی برخوردار است. برای همین است که از آن استفاده زیادی می‌شود و تقریبا برای همه محیط‌ها قابل استفاده می‌باشد.

  • پلی استر کوپلیمر PETG

پلی استر کوپلیمر PETG، یک ترمو پلاستیک با دوام و مستحکم است و در برابر محیط‌های خشن بسیار مقاوم می‌باشد. این ماده نیز در فرآیند vacuum forming مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که از قابلیت قالب گیری، رنگ آمیزی و شکل دهی خوبی برخوردار است.

از دیگر مواد مورد استفاده در فرآیند وکیوم فرمینگ، میتوان به اکریلیک PMMA و اکریلونیتریل بوتادین استایرن ABS اشاره کرد.

این مجموعه با بیش از یک دهه تجربه در صنعت بسته بندی کشور با مدیریت خانم مهندس طالبی در سال هزار و سیصد و نود تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات وکیوم فرمینگ ، ساخت قالب و تیغه های برش در استان البرز اغاز نمود.

این مجموعه با تکیه برعلم و پشتکار مهندسین خود اماده ارائه محصولات و خدمات مندرج زیر می باشد:

 مشاور در امور بسته بندی و تولید قطعات ، ساخت قالب و تیغه های برش وکیوم فرمینگ
 تولید انواع قطعات وکیوم فرمینگ در ابعاد  نازک و ضخیم از ضخامت 120 میکرون تا 7 میل
طراحی ، تصویر برداری نورانی ، مدل سازی و پرینت سه بعدی قالبهای وکیوم فرمینگ
ساخت انواع قالبهای وکیوم فرمینگ با دستگاه CNC یا با روش ریخته گری
 طراحی و ساخت تیغه های برش قطعات وکیوم فرمینگ و قالب بیلستر
چاپ بیلستر و پرس بیلستر جهت بسته بندی 
انجام انواع خدمات دایکات و جعبه های طلقی

  آدرس : البرز ، کرج ، ایستگاه اهری ، انتهای کوچه صلاحی   جاهد (اداره برق) پلاک 154  

  مدیر فروش : 09124608122 

نمایش آدرس شرکت یاس وکیوم فرمینگ بستن