وکیوم فرمینگ | وکیوم فرمینگ یاس | شرکت وکیوم فرمینگ|09124608122

نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول

همانطور که گفته شد بسته‌بندی بر روی حفاظت از محصول نقش مهمی دارد. در واقع با این پوشش‌ها میتوان از محتویات داخل بسته‌بندی در برابر گرما، نور، رطوبت، گرد و خاک، آلودگی، هوازدگی و غیره محافظت کرد. در بین محصولات، مواد غذایی به بسته‌بندی‌های مهر و موم شده احتیاج بیشتری دارند. چرا که در صورت
نقش بسته بندی در بازاریابی و فروش محصول
وکیوم فرمینگ یاس

آنچه در این مقاله میخوانیم

همانطور که گفته شد بسته‌بندی بر روی حفاظت از محصول نقش مهمی دارد. در واقع با این پوشش‌ها میتوان از محتویات داخل بسته‌بندی در برابر گرما، نور، رطوبت، گرد و خاک، آلودگی، هوازدگی و غیره محافظت کرد. در بین محصولات، مواد غذایی به بسته‌بندی‌های مهر و موم شده احتیاج بیشتری دارند. چرا که در صورت جریان هوا در داخل محتویات بسته، در طعم، عطر و حتی ظاهر آنها تغییر ایجاد می‌شود. علاوه بر این بسته‌بندی مناسب از خرابی، کپک زدگی و فاسد شدن نیز جلوگیری می‌کند.

  • حمل و نقل آسان

با استفاده از بسته‌بندی، میتوان محصولات را به راحتی حمل کرد و از جایی به جای دیگر منتقل کرد. همچنین قرارگیری و چیدمان محصولات با وجود بسته‌بندی در کنار هم راحت‌تر بوده و آسیبی به محتویات آنها در چنین شرایطی وارد نمی‌شود.

  • ارائه دستورالعمل برای مصرف کننده

از طریق بسته‌بندی میتوان اطلاعات زیادی را به مصرف کننده منتقل کرد. در واقع میتوان بر روی بسته‌های محصولات، اطلاعاتی راجع به نحوه مصرف و یا موارد دیگر را درج کرده و از این طریق به مشتری و مصرف کننده کمک کرد.

  • تفکیک آسان محصولات

با وجود بسته‌بندی میتوان محصولات را به راحتی از یکدیگر تفکیک کرد. در واقع هر بسته‌بندی می‌تواند منحصر به یک محصول باشد و از این طریق سبب تمایز محصولات با هم شود. این ویژگی باعث می‌شود تا مشتریان هنگام خرید بتوانند محصولات را به آسانی از هم تفکیک کنند و محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری نمایند.

این مجموعه با بیش از یک دهه تجربه در صنعت بسته بندی کشور با مدیریت خانم مهندس طالبی در سال هزار و سیصد و نود تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات وکیوم فرمینگ ، ساخت قالب و تیغه های برش در استان البرز اغاز نمود.

این مجموعه با تکیه برعلم و پشتکار مهندسین خود اماده ارائه محصولات و خدمات مندرج زیر می باشد:

 مشاور در امور بسته بندی و تولید قطعات ، ساخت قالب و تیغه های برش وکیوم فرمینگ
 تولید انواع قطعات وکیوم فرمینگ در ابعاد  نازک و ضخیم از ضخامت 120 میکرون تا 7 میل
طراحی ، تصویر برداری نورانی ، مدل سازی و پرینت سه بعدی قالبهای وکیوم فرمینگ
ساخت انواع قالبهای وکیوم فرمینگ با دستگاه CNC یا با روش ریخته گری
 طراحی و ساخت تیغه های برش قطعات وکیوم فرمینگ و قالب بیلستر
چاپ بیلستر و پرس بیلستر جهت بسته بندی 
انجام انواع خدمات دایکات و جعبه های طلقی

  آدرس : البرز ، کرج ، ایستگاه اهری ، انتهای کوچه صلاحی   جاهد (اداره برق) پلاک 154  

  مدیر فروش : 09124608122 

نمایش آدرس شرکت یاس وکیوم فرمینگ بستن