وکیوم فرمینگ | وکیوم فرمینگ یاس | شرکت وکیوم فرمینگ|09124608122

بسته بندی وکیوم فرمینگ محصولات آرایشی بهداشتی 

در جهان امروزی محصولات آرایشی-بهداشتی از محصولات مصرفی بانوان گرامی می‌باشد، بنابراین بسته‌بندی این محصولات باید به نحوی باشد که مورد پسند بانوان باشد، به طوری که وقتی بانویی در نگاه اول بسته بندی را می‌بیند از ظاهر و شکل آن احساس خوبی به دست آورد. طراحی بسته‌بندی زیبا و و اصولی می‌تواند به طور چشم‌گیری
بسته بندی وکیوم فرمینگ محصولات آرایشی بهداشتی 
وکیوم فرمینگ یاس

آنچه در این مقاله میخوانیم

در جهان امروزی محصولات آرایشی-بهداشتی از محصولات مصرفی بانوان گرامی می‌باشد، بنابراین بسته‌بندی این محصولات باید به نحوی باشد که مورد پسند بانوان باشد، به طوری که وقتی بانویی در نگاه اول بسته بندی را می‌بیند از ظاهر و شکل آن احساس خوبی به دست آورد. 

طراحی بسته‌بندی زیبا و و اصولی می‌تواند به طور چشم‌گیری فروش محصول را افزایش دهد، بنابراین طراحی و تولید بسته‌بندی مناسب برای یک محصول می‌تواند تاثیر مستقیمی در فروش آن‌ داشته باشد. 

اگر چه در بازار رقابتی این محصولات دستیابی به چنین امری ممکن است نسبتا سخت باشد، اما ما با در نظر گرفتن معیار‌هایی مانند: ارزش قائل شدن به ظاهر و زیبایی بسته‌بندی، قابل مشاهده بودن محصول(وکیوم فرمینگ) و مهر و موم اصولی برای جلوگیری از دستکاری محصول، به این امر دست‌یابیم. 

ما باید با در نظر گرفتن این موارد یک تجربه لذت‌بخش و کامل برای مشتریان ایجاد کنیم به طوری که وقتی مشتری وارد فروشگاه یا داروخانه می‌شود، بسته‌بندی محصول ما حرفی برای گفتن داشته باشد و مشتری تا لحظه‌ای که محصول را انتخاب و اقدام به باز کردن بسته‌بندی می‌کند تجربه لذت بخشی برایش رقم بخورد. 

پیشنهاد ما استفاده از بسته‌بندی‌های وکیوم فرمینگ است که قابلیت‌های شفاف بودن، مهر و موم مقاوم، انعطاف پذیری بالا در طراحی و امکان ترکیب با بسته‌بندی‌های مقوایی را دارا می‌باشد. 

بسته‌بندی وکیوم فرمینگ نسبت به روش‌های دیگر مقرون به صرفه تر است و همچنین یکی از سریعترین روش های بسته‌بندی و عرضه محصول به بازار است. 

محصولات آرایشی-بهداشتی را می‌توان با چندین روش بسته‌بندی وکیوم فرمینگ، بسته بندی نمود، در ادامه به بررسی این روش‌ها که برای بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی مناسب هستند می‌پردازیم:

این مجموعه با بیش از یک دهه تجربه در صنعت بسته بندی کشور با مدیریت خانم مهندس طالبی در سال هزار و سیصد و نود تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات وکیوم فرمینگ ، ساخت قالب و تیغه های برش در استان البرز اغاز نمود.

این مجموعه با تکیه برعلم و پشتکار مهندسین خود اماده ارائه محصولات و خدمات مندرج زیر می باشد:

 مشاور در امور بسته بندی و تولید قطعات ، ساخت قالب و تیغه های برش وکیوم فرمینگ
 تولید انواع قطعات وکیوم فرمینگ در ابعاد  نازک و ضخیم از ضخامت 120 میکرون تا 7 میل
طراحی ، تصویر برداری نورانی ، مدل سازی و پرینت سه بعدی قالبهای وکیوم فرمینگ
ساخت انواع قالبهای وکیوم فرمینگ با دستگاه CNC یا با روش ریخته گری
 طراحی و ساخت تیغه های برش قطعات وکیوم فرمینگ و قالب بیلستر
چاپ بیلستر و پرس بیلستر جهت بسته بندی 
انجام انواع خدمات دایکات و جعبه های طلقی

  آدرس : البرز ، کرج ، ایستگاه اهری ، انتهای کوچه صلاحی   جاهد (اداره برق) پلاک 154  

  مدیر فروش : 09124608122 

نمایش آدرس شرکت یاس وکیوم فرمینگ بستن